Dette er resultater fra Faaberg Barnehage NM 2018. Se de siste resultatene fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Lundgaardsløkka Barnehage Mix klasse Team Lundgaardsløkka

Påmeldingsnr: 1001
Kontaktperson: Jennie Furulund Logg inn
Primær draktfarge: Lilla
3. flest scorede mål per kamp blant alle lag (3.8 stk)
Lundgaardsløkka Barnehage var en av 21 klubber fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltok med et lag i Mix klasse.

Foruten Lundgaardsløkka Barnehage spilte också 14 andre lag i Mix klasse. De var delt opp i 5 ulike grupper, hvorav Lundgaardsløkka Barnehage Team Lundgaardsløkka begynte i Pulje C sammen med Øverkvern FUS barnehage FC og Linnéa Natur- og gårdsbarnehage.

Lundgaardsløkka Barnehage Team Lundgaardsløkka tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 1:a plass i Pulje C. Deretter tok de seg til Semifinale, men tapte den mot Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix med 0-6. I finalen slo Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix Norlandia Marsvegen Team Nord og vant dermed hele Slutspel A i Mix klasse.

Lundgaardsløkka Barnehage kommer fra Fåberg som også er der Faaberg Barnehage NM utspiller seg. Fra område omkring Fåberg kommer også seks andre klubber (Lillehammer barnehage, Stiftelsen Borgen barnehage, Steinrøysa barnehage, Hammermo FUS Barnehage as, Lillehammer Idrettsbarnehage og Baklia Stall & Gårdsbarnehage) som kommer til å delta i Faaberg Barnehage NM 2018.

5 kamper spilt

Hilsener til Lundgaardsløkka Barnehage

Scandic Hafjell Hafjell-Kvitfjell Booking Lillehammer Vandrerhjem Stasjonen Adecco Marianns verden IKOMM Hamar Media avd Lillehammer