Håbafjell Idrettsbarnehage Mix klasse

Kontaktperson: Hilde Vasshus Logg inn
Primær draktfarge: Blå
2. flest scorede mål per kamp blant alle lag (4.0 stk)
3. flest scorede mål blant alle lag (20 stk)
Håbafjell Idrettsbarnehage var en av 21 klubber fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltok med et lag i Mix klasse.

Foruten Håbafjell Idrettsbarnehage spilte också 14 andre lag i Mix klasse. De var delt opp i 5 ulike grupper, hvorav Håbafjell Idrettsbarnehage begynte i Pulje D sammen med Bakkeli barnehage Team Bakkeli og Steinrøysa barnehage.

Håbafjell Idrettsbarnehage tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 1:a plass i Pulje D. Deretter tok de seg til Semifinale, men tapte den mot Norlandia Marsvegen Team Nord med 2-3. I finalen slo Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix Norlandia Marsvegen Team Nord og vant dermed hele Slutspel A i Mix klasse.

Håbafjell Idrettsbarnehage kommer fra Sandnes som ligger omtrent 360 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles.

Hilsener til Håbafjell Idrettsbarnehage