Øverkvern FUS barnehage Mix klasse FC

Kontaktperson: Brage Holmstrøm Logg inn
Primær draktfarge: Hvit
Øverkvern FUS barnehage var en av 21 klubber fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltok med et lag i Mix klasse.

Foruten Øverkvern FUS barnehage spilte också 14 andre lag i Mix klasse. De var delt opp i 5 ulike grupper, hvorav Øverkvern FUS barnehage FC begynte i Pulje C sammen med Linnéa Natur- og gårdsbarnehage og Lundgaardsløkka Barnehage Team Lundgaardsløkka.

Øverkvern FUS barnehage FC tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 2:a plass i Pulje C. Deretter tok de seg til 1/4 Final, men tapte den mot Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix med 1-6. I finalen slo Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix Norlandia Marsvegen Team Nord og vant dermed hele Slutspel A i Mix klasse.

Øverkvern FUS barnehage kommer fra Brumunddal som ligger omtrent 42 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles. Fra område omkring Brumunddal kommer også seks andre klubber (Lillehammer barnehage, Hamarbarnehagen AS, Stiftelsen Borgen barnehage, Steinrøysa barnehage, Hammermo FUS Barnehage as og Lillehammer Idrettsbarnehage) som kommer til å delta i Faaberg Barnehage NM 2018.

Hilsener til Øverkvern FUS barnehage