Bakkeli barnehage Mix klasse Team Bakkeli

Kontaktperson: Jørn Inge Axelson Logg inn
Primær draktfarge: Lilla
Bakkeli barnehage var en av 21 klubber fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltok med et lag i Mix klasse.

Foruten Bakkeli barnehage spilte också 14 andre lag i Mix klasse. De var delt opp i 5 ulike grupper, hvorav Bakkeli barnehage Team Bakkeli begynte i Pulje D sammen med Steinrøysa barnehage og Håbafjell Idrettsbarnehage.

Bakkeli barnehage Team Bakkeli tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 3:e plass i Pulje D. Deretter tok de seg til 1/8 Final, men tapte den mot Norlandia Marsvegen Team Nord med 0-1. I finalen slo Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix Norlandia Marsvegen Team Nord og vant dermed hele Slutspel A i Mix klasse.

Bakkeli barnehage kommer fra Lier som ligger omtrent 140 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles. Fra område omkring Lier kommer også tre andre klubber (Ekeberg Idrettsbarnehage, Flåklypa barnehage og Davinas Barnehave) som kommer til å delta i Faaberg Barnehage NM 2018.

Hilsener til Bakkeli barnehage