Dette er resultater fra Faaberg Barnehage NM 2018. Se de siste resultatene fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Hamarbarnehagen AS Mix klasse Fireballs

Påmeldingsnr: 1011
Kontaktperson: Tonje Bjertnes Logg inn
Primær draktfarge: Lilla
Hamarbarnehagen AS var en av 21 klubber fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltok med et lag i Mix klasse.

Foruten Hamarbarnehagen AS spilte också 14 andre lag i Mix klasse. De var delt opp i 5 ulike grupper, hvorav Hamarbarnehagen AS Fireballs begynte i Pulje B sammen med Davinas Barnehave og Flåklypa barnehage Fighters.

Hamarbarnehagen AS Fireballs tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 1:a plass i Pulje B. Deretter tok de seg til 1/8 Final, men tapte den mot Ekeberg Idrettsbarnehage EIB med 2-4. I finalen slo Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix Norlandia Marsvegen Team Nord og vant dermed hele Slutspel A i Mix klasse.

Hamarbarnehagen AS kommer fra Hamar som ligger omtrent 54 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles. Fra område omkring Hamar kommer også to andre klubber (Øverkvern FUS barnehage og Stiftelsen Borgen barnehage) som kommer til å delta i Faaberg Barnehage NM 2018.

3 kamper spilt

Hilsener til Hamarbarnehagen AS

Scandic Hafjell Hafjell-Kvitfjell Booking Lillehammer Vandrerhjem Stasjonen Adecco Marianns verden IKOMM Hamar Media avd Lillehammer