Stiftelsen Borgen barnehage Mix klasse

Kontaktperson: Bård B. Løkken Logg inn
Primær draktfarge: Rød
Stiftelsen Borgen barnehage var en av 21 klubber fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltok med et lag i Mix klasse.

Foruten Stiftelsen Borgen barnehage spilte också 14 andre lag i Mix klasse. De var delt opp i 5 ulike grupper, hvorav Stiftelsen Borgen barnehage begynte i Pulje E sammen med Baklia Stall & Gårdsbarnehage Barnehage og Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix.

Stiftelsen Borgen barnehage tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 2:a plass i Pulje E. Deretter tok de seg til 1/4 Final, men tapte den mot Norlandia Marsvegen Team Nord med 0-5. I finalen slo Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix Norlandia Marsvegen Team Nord og vant dermed hele Slutspel A i Mix klasse.

Stiftelsen Borgen barnehage kommer fra Moelv som ligger omtrent 29 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles. Fra område omkring Moelv kommer også 7 andre klubber (Lundgaardsløkka Barnehage, Øverkvern FUS barnehage, Lillehammer barnehage, Hamarbarnehagen AS, Steinrøysa barnehage, Hammermo FUS Barnehage as og Lillehammer Idrettsbarnehage) som kommer til å delta i Faaberg Barnehage NM 2018.

Hilsener til Stiftelsen Borgen barnehage