Hammermo FUS Barnehage as Mix klasse

Kontaktperson: Hege Bjerke Logg inn
Primær draktfarge: Blå
Hammermo FUS Barnehage as var en av 21 klubber fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltok med et lag i Mix klasse.

Foruten Hammermo FUS Barnehage as spilte också 14 andre lag i Mix klasse. De var delt opp i 5 ulike grupper, hvorav Hammermo FUS Barnehage as begynte i Pulje A sammen med Norlandia Marsvegen Team Nord og Ekeberg Idrettsbarnehage EIB.

Hammermo FUS Barnehage as tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 2:a plass i Pulje A. Deretter tok de seg til 1/8 Final, men tapte den mot Linnéa Natur- og gårdsbarnehage med 0-1. I finalen slo Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix Norlandia Marsvegen Team Nord og vant dermed hele Slutspel A i Mix klasse.

Hammermo FUS Barnehage as kommer fra Lillehammer som ligger omtrent 6 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles. Fra område omkring Lillehammer kommer også 7 andre klubber (Lundgaardsløkka Barnehage, Øverkvern FUS barnehage, Lillehammer barnehage, Stiftelsen Borgen barnehage, Steinrøysa barnehage, Lillehammer Idrettsbarnehage og Baklia Stall & Gårdsbarnehage) som kommer til å delta i Faaberg Barnehage NM 2018.

Hilsener til Hammermo FUS Barnehage as