Dette er resultater fra Faaberg Barnehage NM 2018. Se de siste resultatene fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Lillehammer Idrettsbarnehage Dame Klasse

Påmeldingsnr: 1020
Kontaktperson: Maria Jordskogen Logg inn
Primær draktfarge: Hvit
2. flest scorede mål per kamp blant lagene i Dame Klasse (0.7 stk)
2. flest scorede mål blant lagene i Dame Klasse (3 stk)
Lillehammer Idrettsbarnehage var en av 21 klubber fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltok med et lag i Dame Klasse.

Foruten Lillehammer Idrettsbarnehage spilte också 2 andre lag i Dame Klasse.

Lillehammer Idrettsbarnehage kommer fra Lillehammer som ligger omtrent 6 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles. Fra område omkring Lillehammer kommer også 7 andre klubber (Lundgaardsløkka Barnehage, Øverkvern FUS barnehage, Lillehammer barnehage, Stiftelsen Borgen barnehage, Steinrøysa barnehage, Hammermo FUS Barnehage as og Baklia Stall & Gårdsbarnehage) som kommer til å delta i Faaberg Barnehage NM 2018.

4 kamper spilt

Hilsener til Lillehammer Idrettsbarnehage

Scandic Hafjell Hafjell-Kvitfjell Booking Lillehammer Vandrerhjem Stasjonen Adecco Marianns verden IKOMM Hamar Media avd Lillehammer