Baklia Stall & Gårdsbarnehage Mix klasse Barnehage

Kontaktperson: Camilla Lien Logg inn
Primær draktfarge: Blå
Baklia Stall & Gårdsbarnehage var en av 21 klubber fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltok med et lag i Mix klasse.

Foruten Baklia Stall & Gårdsbarnehage spilte också 14 andre lag i Mix klasse. De var delt opp i 5 ulike grupper, hvorav Baklia Stall & Gårdsbarnehage Barnehage begynte i Pulje E sammen med Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix og Stiftelsen Borgen barnehage.

Baklia Stall & Gårdsbarnehage Barnehage tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 3:e plass i Pulje E. Deretter tok de seg til 1/8 Final, men tapte den mot Håbafjell Idrettsbarnehage med 1-3. I finalen slo Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix Norlandia Marsvegen Team Nord og vant dermed hele Slutspel A i Mix klasse.

Baklia Stall & Gårdsbarnehage kommer fra Østre Gausdal som ligger omtrent 17 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles. Fra område omkring Østre Gausdal kommer også fem andre klubber (Lundgaardsløkka Barnehage, Lillehammer barnehage, Steinrøysa barnehage, Hammermo FUS Barnehage as og Lillehammer Idrettsbarnehage) som kommer til å delta i Faaberg Barnehage NM 2018.

Hilsener til Baklia Stall & Gårdsbarnehage