Informasjon

På denne siden finner du all nødvendig praktisk informasjon om Faaberg Barnehage-NM.
Filene er i nedlastbart PDF-format.
For ytterligere spørsmål kontakt oss gjerne på begeistring@faabergfotball.no og vi svarer på på alle spørsmål!

• Det spilles 7er fotball i klassene Mix og Dame.
  • Kampene spilles 1×25 minutter, og vi garanterer alle lag minst tre kamper.
  • Alle kamper spilles lørdag 1. juni 2019 på baner med kunstgress eller naturgress.
  • På lørdag morgen starter vi med innledende runder, følges av sluttspill og avsluttes med finaler i begge klasser. Hvilket nivå sluttspillet starter på avhenger av antall påmeldte lag.
  • Fra 2016 ble det tillatt å stille sammensatte lag bestående av ansatte i flere barnehager i samme kommune, se dokumentet Turneringsregler.
  • Påmelding er åpen. Bruk "Meld på lag nå" oppe til høyre. Påmedlingsavgift er kr 1500,- pr lag +(gebyr).

Turneringsregler

Baneoversikten